Tuesday, December 22, 2009

Broadband tak bayar..

Salam..

agak lama aku tidak mengupdate blog ni.. minggu lepas nun g KL.. minggu ni sibuk.. kedua-dua buah hati aku sakit.. cirit + muntah2. Letih nak melayan.. nak buat camane tanggungjawab sebagai seorang Abi nak tak nak kena laksanakan.

broadband pulak, takdok warning langsung.. potong je tahu dia.. bil dok sapa.. baru hari ni berkesempatan untuk g bayar.. rohok betul..

bila dah lama tak melayari internet.. ada jugak rasa gian dia.. nak membaca.. nak menulis pun ada.. walaupun aku ni bukan jenis penulis.. SPM pun bahasa melayu setakat kredit je.. aku bukan dilahirkan sebagai penulis..

hari ni.. hari kedua sidang Dun Terengganu.. aku dak sedar langsung pasal perkara ni.. semalam tengok Tv nampak Yb lias tgh bertikam lidah ngan menteri besarku.. terkejut gak.. sebelum belum ni awok2 kita hak berlawan.. nampak gayanya tidak pernah aku lihat sebelum ini awak2 dia sama sendiri berlawan.. kuasa Allah taala..

nampak gayanya mat said dok senang duduk.. harap2 sultan masih memperkenankan beliau.. walaubagaimanapun.. kita tunggu dan lihat.. sama2 berdoa.. biar pecah mereka semua.. yang rapat dan bertangkup awok2 kitalah..

No comments:

Post a Comment