Friday, April 23, 2010

P094 Hulu Selangor..

Insya'Allah pagi esok dalam pkl 8 lebih aku dan kawan2 akan bertolak ke Hulu selangor. bekerja atau tidak itu cerita lain.. yang pastinya kaki mesti dijejakkan ke sana.. setakat ni sejak pilihanraya kecil acapkali terpaksa diadakan aku hanya miss beberapa sahaja.. banyak yang aku tak miss.. semangat perjuangan (hehehe.. jgn suka awang sopi).. dan esok sekali akan sampai ke hulu selangor untuk meramaikan orang sekurang-kurangnya.. hati kecil aku berdetik.. PR agak sukar untuk menang.. tapi aku yakin kuasa Allah Taala melangkaui segala-gala.. tgk Buletin utama tadi.. bukan setakat TPM malahan PM sendiri berkampung di sana.. menunjukkan confident diorang dengan suasana yang memungkinkan kemenangan berpihak kepada mereka.. kalau tak malu ah PM..

PR.. aku tak tahu sejauh mana usaha dan kerja yang dilakukan.. harap2 masih maintain seperti p/raya2 kecil yang lalu.. mana2 pihak yang bertanding pasti dahagakan kemenangan.. pasti menggunakan pelbagai strategi dan cara untuk menang.. Islam tetap menang.. Insya'Allah..

usaha tangga kejayaan..

No comments:

Post a Comment