Tuesday, September 29, 2009

Servis kereta..

Aku sedang menunggu kereta aku diservis.. sambil-sambil menunggu boring tak tahu nak buat apa mulalah berase nak mengarut.. Sopi (si tukang servis kereta) buat kerja lembab nak mampus.. gaya je lebih.. kerja laju sikit je daripada siput babi.. hehehe (harap-harap dia bacalah posting aku ni)..

Kamera ada dalam kereta kalau tidak boleh aku upload gambar dia tengah buat kerja.. kepada kawan-kawan janganlah hantar kereta anda untuk dibaiki atau diservis oleh Sopi.. nescaya anda akan menyesal.. sesungguhnya Sopi adalah seorang yang banyak bercakap sahaja.. kerja hanya buat sikit-sikit je.. Satu lagi.. janganlah kamu mengambil Sopi bekerja dengan kamu.. kerana Sopi seorang yang tidak jujur di dalam bekerja.. aku dipaksanya beli minyak hitam yang dia jual.. dia ambil mana aku tak tahu.. ntah2 hak reject..

Untuk Sopi.. apa yang aku tulis ni adalah luahan perasaan aku yang sebenar-benarnya.. harap2 mung akan berubah.. sempena syawal ini aku mohon maaf sekiranya artikel ini agak kasar.. kalau berasa hati malam ni gie keda mezoh.. aku belanja air.. diulangi.. hanya air je.. sup belut bayar sendiri.. hehehehe... dokleh gurau dok surau... adios amigos..

No comments:

Post a Comment